Продавець інтернет-магазин "BestNail" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5558 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

+380 (73) 129-57-65
+380 (50) 841-21-06
Інтернет-магазин BestNail
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Замовлення до 300 грн Новою поштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на карту або пром оплата. Відправлення після оплати виконується на наступний день.
  • Магазини RozetkaТерміни доставки 3-7 днів. Замовлення від 600 грн, доставка безкоштовна.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Замовлення до 300 грн Укрпоштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на картку або пром оплата. Відправлення після оплати здійснюється наступного дня.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата за реквізитами ЄДРПОУ 3153913232 ПРИВАТБАНК UA303052990000026009034902480
  • Оплата за реквізитами ЄДРПОУ: 3153913232 Монобанк рахунок IBAN:UA423220010000026009310083683
  • ПісляплатаЗамовлення до 300 грн Новою поштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на карту або пром оплата. Відправлення після оплати виконується на наступний день.

Гарантія:

Як скористатися гарантією:

1. При виникненні гарантійного випадку зв'яжіться з нами. За телефонами, які зазначені на сайті.
2. Витрати на доставку гарантійних приладів розподіляються між клієнтом і BestNail в форматі 50 на 50: відправку товару в одну сторону оплачує покупець, а в іншу - наша компанія.
3. Складність поломки, схему ремонту та інші питання визначає кваліфікований майстер. Зазвичай ремонтні роботи тривають 3-14 днів.

Гарантійний ремонт не відбувається в наступних випадках:

- при виявленні тріщин і дефектів, слідів попадання вологи;
- при самостійній заміні деталей;
- при пошкодженні гарантійних наклейок;
- при порушені правил експлуатації товарів.

Гарантія не поширюється на елементи живлення (блок живлення), лампочки (UV, LED, CCFL), запобіжники та інше.

ОПЛАТА

Оплата відбувається на розрахунковий рахунок Приватбанку або Монобанку.

Оплату необхідно внести протягом 5 робочих днів.

Оплатити можна через:

  • приват24;
  • банкомат (перевести з картки Приватбанку);
  • термінал;
  • відділення Приватбанку;
  • додаток Monobank;
  • термінал iBox.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner