Продавець інтернет-магазин "BestNail" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6826 відгуків

У зв’язку зі святом Святого Миколая у компанії неробочий день. Усі замовлення та повідомлення будуть оброблені завтра, 7 грудня, починаючи з 9:00. Дякуємо за розуміння та бажаємо Вам теплого і радісного свята!

+380 (73) 129-57-65
+380 (50) 841-21-06
Інтернет-магазин BestNail
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Замовлення до 300 грн Новою поштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на карту або пром оплата. Відправлення після оплати виконується на наступний день.
  • Магазини RozetkaТерміни доставки 3-7 днів.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Замовлення до 300 грн Укрпоштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на картку або пром оплата. Відправлення після оплати здійснюється наступного дня.
  • Доставка кур'єром м.ЧорноморськБезкоштовноБезкоштовна доставка по місту Чорноморськ

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата за реквізитами ЄДРПОУ 3815511372 ПРИВАТБАНК UA553052990000026001044936079
  • Оплата за реквізитами ЄДРПОУ: 3815511372 Монобанк рахунок IBAN:UA623220010000026001340119257
  • ПісляплатаЗамовлення до 100 грн Новою поштою післяплатою не надсилаються. Тільки оплата на карту або пром оплата. Відправлення після оплати виконується на наступний день.

Гарантія:

Як скористатися гарантією:

1. При виникненні гарантійного випадку зв'яжіться з нами. За телефонами, які зазначені на сайті.
2. Витрати на доставку гарантійних приладів розподіляються між клієнтом і BestNail в форматі 50 на 50: відправку товару в одну сторону оплачує покупець, а в іншу - наша компанія.
3. Складність поломки, схему ремонту та інші питання визначає кваліфікований майстер. Зазвичай ремонтні роботи тривають 3-14 днів.

Гарантійний ремонт не відбувається в наступних випадках:

- при виявленні тріщин і дефектів, слідів попадання вологи;
- при самостійній заміні деталей;
- при пошкодженні гарантійних наклейок;
- при порушені правил експлуатації товарів.

Гарантія не поширюється на елементи живлення (блок живлення), лампочки (UV, LED, CCFL), запобіжники та інше.

ОПЛАТА

Оплата відбувається на розрахунковий рахунок Приватбанку або Монобанку.

Оплату необхідно внести протягом 5 робочих днів.

Оплатити можна через:

  • приват24;
  • банкомат (перевести з картки Приватбанку);
  • термінал;
  • відділення Приватбанку;
  • додаток Monobank;
  • термінал iBox.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner